8 Nisan 2013 Pazartesi

1. Gün ( Day 1/60 )


Evet, il günlük Fit Test programının sonucunu açıklıyorum.. Bitiremedim!

Böyle bir şey olamaz, ya ben çok kötü durumdaymışım, ya da bu program ilk günden Insane olduğunu gösteriyor. 

Isınma hareketleri ile başlayan Fit Test'te sadece 8 hareketin 5'ini yapabildim. 4. ile 5. arasında da nefesim duracak sanıp 6-8 dakika kadar oturdum. Henüz ilk günden bu programın bu kadar zorluyor olması açıkçası hiç hoşuma gitmedi ve nasıl devam edicem diye de düşünmeye başladım. Eğer okuyorsan motivasyonel bir yorum bırakırsan çok memnun olurum.

İşin kısası test sonuçlarım şöyle ; 

Switch Kicks : 77
Power Jacks : 32
Power Knees : 35
Power Jumps : 17
Globe Jumps : 6
Suicide Jumps : - 
Push-up Jacks : -
Low Plank Oblique : - 

İlk gün bu şekilde geçti. Bırakmak yok. Devam! 


Görüşürüz! 


For my foreign readers : 

Yes, my first fit day result is : Failure. 

I couldn't even finish the fit test. There is nothing more hard than this program I think. This is insane! 

I started with the warm-up process and than after 4. move (power jumps) I sat down and waited for 6-8 minutes to slow down my heart beat! I felt like I can not breath a while. 

If you're reading this please leave me a motivational comment. Thank you! 

My Fit Test Result : 


Switch Kicks : 77
Power Jacks : 32
Power Knees : 35
Power Jumps : 17
Globe Jumps : 6
Suicide Jumps : - 
Push-up Jacks : -
Low Plank Oblique : - 

This was my first day. No quitting! 

See you!



3 yorum:

  1. Insanity Workout programına 2 gündür başlamış ve her gün heyecanla idman saatimi bekleyen birisi olarak yazıyorum.. Boyum 1.83 kilom 102 olarak başladığım bu serüvenin ilk bir ayında sıkı bir diyet ve spor salonunda kardiyo ağırlıklı bir birikimim var. Bu sebepten olacakki çok ham değildim ve fit testi güç bela bitirdim. Altını çizerek söylüyorum, öncesinden uzun süre spor deneyimim vardı fakat 102 kiloya ulaştıktan sonra yalnızca 1 aydır spor yapan birisi olarak başladım bu insane idmanlara. Fit testi güç bela bitirdim ve hatta sonunda fenalaştım bayıldım. Midem bulandı ölüm hissiyle doldu bütün vücudum. KORKMA. Araştırmalarım sonucu ham vucuda ağır idman bayıltabiliyor bile.. Vücut kendini kapatıyor. Amerika'da bu antremanın hakkını vermekmiş ani şeker düşüklüğünden dolayı vücut hareket edemiyor bayılmalar bile gerçekleşebiliyormuş. 2. günüm yani bugün biraz daha hazırlıklıydım. İlk gün gibi karnım aç değildi ve 3 saat öncesi kahvaltı yapmış 1 saat önceside elma yemiştim. 1 adet küp şeker attım ağzıma ve başladım idmana. İlk günden daha zor ve uzun bir antreman olmasına rağmen başarıyla tamamladım. Ama bana göre tam verimle yapılmamıştı yaklaşık %80 gibi bir verimle antremani bitirdim. Dediğim gibi çok yorucu olması seni korkutmasın sonuçta ne kadar spor yaptığımızı sansakta o videodaki aylardır yapan insanlar bile patatese bağlıyor. Biz bitiremiyorsak sorun değildir. İnsan gün geçtikçe tecrübeleniyor. Sana tek tavsiyem kan şekerini yüksek tutmak. Eğer kas yorgunluğu değilde kalp çarpıntısı ve fenalaşma gibi problemlerin varsa yüksek tempoya alışık olmadığın için kan şekerin düşüyor demektir. En az 2.5 saat önce yemiş ol yemeğini ve öyle başla. 1 Küp şeker senin zorlanmanı azaltacaktır. sıkı bir diyetle beraber sonuçlarını görücez. Kolay gelsin yılmadan devam etmeni öneririm.

    YanıtlaSil
  2. Bende başlamayı düşünüyorum 2 ayda kilo kaybı ne kadar olur tahmini olarak kilom 63

    YanıtlaSil
  3. Birde şuanki durumunuz nedir acaba programı bitirebildiniz mi?

    YanıtlaSil